vineri, 14 ianuarie 2011

trip.

  Am procedat gresit cand m.am atins de fosta ta cana...inca ti-am mai simtit amprentele buzelor pe ea desi au trecut doua-trei zile..(parca).nu mai stiu.ma simt obosita la fel ca si toate gandurile,sentimentele si cuvintele mele.ma doare vocea ca dupa un strigat indelung de disperare generat dintr.un nimic conservat de o perioada stabila de timp.de cand noi aveam ceva stabil.nu sunt adepta stabilului si m.am speriat.si am fugit.si am ezitat.si am dezamagit.]
m.am trezit din somn si am observat ca am inceput bine.nu am mai adormit imbracata cu ceva de.al tau.iti vad  pe televizorul pachetul de tigari gol si doua tigari pe parchet.prima mea tendinta a fost sa ma ridic,sa le iau si sa le arunc.. dar imi simt corpul infasurat de oboseala ..deci renunt.si le las intr.un sfarsit acolo desi privirea imi este atintita numai la ele.cum de le.ai uitat?poate ai nevoie de ele acum si te cauti in buzunarul drept al hanoracului si nu dai de ele.nu cauti in cel stang pentru ca acolo iti tii telefonul si bricheta.culmea nu le.ai incurcat niciodata pe cele doua.ai preferat sa incurci alte lucruri.te deruteaza situatia ,am observat.ma derutez singura , am observat.imi  arunc privirea in oglinda si reusesc sa ma recunosc .dupa cercei.port aceiasi pereche de cateva zile.imi par distrusa si nu sunt.imi par dezgustata si nu sunt.imi par bolnava si nu sunt.imi par speriata si poate ca sunt ...putin.]
  • tie cum iti e?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu