marți, 25 ianuarie 2011

ea

  Mi-as dori sa scriu despre ea ca personaj.dar nu pot.mi-as dori sa o vad ca pe o straina.dar nu pot.mi-as dori sa o observ de departe si sa ii judec eventual corectez greselile.dar nu pot.mi-as dori sa o invat ce e bine si ce e rau , sa o calmez , sa ii explic.sa ii explic ca nu e simplu.jocul pe care`l prefera nu e simplu.e un joc chinuitor.groaznic.nu realizeaza.ea e la inceput si nu poate constientiza...nu se poate evalua.si regret ca va suferi enorm.as vrea sa ii curm suferinta dar nu pot.ea face ce vrea.nu ma asculta.prefera sa aprofundeze ceea ce cunoaste foarte bine.sa aprofundeze in ganduri invechite si relatii imposibile.fara sa vrea s-a obisnuit asa.vreau sa o trezesc la realitate si vreau s-o invat de bine.vreau sa-i demonstrez ca felul in care se comporta e cel mai daunator.vreau sa inteleaga ca nu va obtine nimic.pentru ca nu inseamna nimic pentru acel cineva.acel cineva care doar se joaca.acel cineva care iubeste.care e indragostit.dar nu de ea.se minte singura si spera.spera ca totul va evolua si va evolua pana cand se va transforma in iubire.nu vede ca asemenea iubire e imposibila?nu , nu vede.nu are cum.e legata la ochi.de mine.pentru ca am incurajat`o si in momente cand nu mai existau sperante.pentru ca am invatat`o sa fie optimista cand trebuia sa fie pesimista pentru a se bucura de orice reusita.reusita ei.care acum .....e doar pulbere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu