marți, 11 ianuarie 2011

?suav

    Vremea a inceput sa se strice si alaturi de ea mai multe.mai multi.
ne.am redescoperit si ne.am privit .de fapt....ne.am uitat.asta`i tot.

  ne.am lipit gandurile de secvente moarte ale trecutului si am decis sa credem in continuare ca da , noi eram aia!

hmm....si tot n-a mers.ne`am vorbit si am observat ca totusi ne completam si ne.am mintit ca asta inseamna iubire.la putin timp am realizat ca nu , asta nu e iubire.am mers mai departe si ne-am regasit pe ,,noi,, in cuvintele duuulci pe care ni le spuneam unul altuia...de fapt ni le aruncam aiurea si preferam sa cred(em) ca erau intentionate.le.am constientizat si si.au pierdut farmecul.ne.am lipit buzele si m.ai luat de mana.si am sperat ca ,,noi,,a luat din noi viata.dar eu am uitat sa te privesc in ochi iar tu nu m.ai mai strans de mana.   ....acum e azi si totusi prefer sa te intreb: omulet , unde ramasesem?





                                                                                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu