luni, 13 ianuarie 2014

M.

,,Nu stiu cum o sa-ti recapat increderea, dar simt ca trebuie sa fac acest lucru. Ti-am spus ieri ca m-am expus unui mesaj foarte puternic din partea unui coleg de-a tatalui meu. In acel mesaj vorbea despre cum sa fii un adevarat ucenic al lui Isus. Saptamana ce-a trecut a fost prima saptamana din an numita Saptamana nationala de rugaciune... Eu am incetat sa ma mai rog de foarte mult timp si nu mai ma simt atras asa de tare de Cuvantul Lui Dumnezru ceea ce pentru mine insemna odata chiar viata vesnica.Dupa ce am auzit acea predica mi-am dechis dintr-odata apetitul dupa legea Domnului si abia atunci mi-am dat seama ca mi-am incalcat principiile si mai rau decat atat mi-am dezonorat Dumnezeul. Asa ca am vrut in oarecare masura sa dau timpul inapoi... imi pare nespus de rau!!!Nu stiu de unde sa incep... as da totul pentru Dumnezeul meu!.Aici o sa intervii si tu cu acea problema a viitorului nostru impreuna(casatoria, asta doar daca o sa ma mai suporti...in noua stare.).Doresc sa aplic Legea pe care El mi-a aratat-o inca de la inceput. Nu i-am cerut niciodata o partenera de viata deoarece nu-mi doream atata responsabilitate.Dar fiecare moment pe care o sa-l traiesc acest lucru o sa-l cer.Vreau sa te am pana voi muri!Ti-am spus ca ma simt pierdut datorita incercarii mele de a scapa din bratele Dumnezeului meu si de a gusta din placerile lumii acesteia.Vreau sa ma intorc cu fata spre El si nu mai plec din prezenta Lui.Prin toate cuvintele pe care ti le-am spus in ultima seara vorbind la telefon am incercat cumva sa te indepartez de mine pentru a-mi face calatoria prin lumea asta mai usoara.Am vrut sa renunt... dar acum vreau sa raspund pentru toate ce le-am distrus intre noi si sa te fac sa privesti la mine ca la unul pe care-l vrei toata viata.Vreau sa ma deconectez de la lume pentru o perioada mai lunga de timp, asta nu inseamna ca nu o sa mai vreau sa vorbesc cu nimeni, doar ca nu mai vreau sa ma duc, sau sa fac ce fac cei care traiesc odata cu lumea asta(ma refer la principiile ei).Asta este planul meu pentru noi.Eu nu o sa pot face mai nimic decat sa ma rog pentru noi si sa-I cer mila ca sa functionam cum trebuie si nu in pas cu lumea.Imi pare rau ca nu ti-am spus nimic despre Dumnezeul meu!Dar asta sunt eu, poti sa ma urasti pentru ce ti-am scris si ceea ce-ai auzit de la mine, dar nu vreau sa mai fac lucruri pe care sa le regret.Spre directia aceasta sunt indreptati pasii mei si chiar as dori sa ma urmezi si sa cunosti adevarul meu.Nu zic ca neaparat o sa fiu perfect dupa ce-o sa ma intorc, dar nu o sa ma mai simt pierdut.al nimanui..Iti multumesc pentru o a doua sansa pe care mi-ai deschis-o.Imi doresc din toata inima sa te am langa mine toata viata.,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu