miercuri, 4 decembrie 2013

amarui

cam tot ce`am scris aici e despre mine.sau daca nu e inseamna ca a fost ori va fi la un moment dat.stiu , uneori pot parea profunda rau , alterior dramatica,depresiva(de cele mai multe ori) , trista , dezamagita ori nostalgica.problema e (exista vreo problema...de fapt?) ca exact in astfel de clipe imi place sa scriu.nu cred ca transmit foarte mult insa o pot face mai bine atunci cand , de fapt , nu mi`e bine deloc.revin poate prea des ori poate prea rar dar oricum....cand este cazul!am vorbit de multe aspecte dar in special de cele amoroase....care mi`au ,,strabatut,, viata la un moment dat.multe sunt ale mele , altele adaptate mie iar cele mai multe impartasite cu un el , desi sunt multi de ,,ei ,, pe aici.....nu are importanta care e ,,cel mai el,, , poate a avut , insa acum a devenit doar un detaliu pe care nu il voi da.desi par putin ,,plecata,, , oarecum fustrata si nefericita recunosc ca ....exagerez.ma iubesc mult , ma inteleg mult si din aceasta cauza ajung sa ma explic ...mult.ceea ce ma framanta , ma ingrijoreaza , ma macina efectiv pe dinauntru sunt lucruri ce au ridicat mari semne de intrebare si altor persoane , poate chiar si tie.nu cred ca mi s`a intamplat ceva extraoridinar de bun sau de rau insa am decis sa scriu despre asta.poate sunt doar o banala si chiar sunt....una ceva mai ghinionista decat celelalte.dar inca nu am fost suficient de impresionata , cred.inca nu mi`a acordat nimeni un timp in care sa ma descopere , sa incerce sa ma cunoasca ...macar din anumite puncte de vedere.din acest motiv tind sa cred ca nu prea stau bine la capitolul noroc.sau cine stie ....n`o fi nici macar pe departe vorba de noroc in astfel de povesti.e altceva.mereu ceva nou si totusi...necunoscut mie.....dupa atata timp... n`am reusit sa leg relatii pe termen lung si imi pare rau ca nu mi`am propus asta.mi`ar fi iesit bine , chiar bine de tot...oare cine aduce in viata noastra persoane cu adevarat deosebite si apoi ni le alunga , in cel mai urat mod posibil ? si noi?noi cum am putea ori asta?ajung sa cred ca ....poate imi doresc sa`i alung chiar eu.pentru ca ma plictisesc.pentru ca nu stiu sa ma sensibilizeze.pentru ca inteleg ca niciodata nu vor putea deveni ai mei.si totusi .....tot eu revin in viata lor , ii caut , le dau semne....si apoi ma retrag.nu mai zic nimic , nu mai fac nimic.amortesc asteptand ceva.uneori vine , alteori nu.si trec ma departe lasandu`i in spate , indiferent de propunerile lor.mi se par reci , esuate , tardive.si iarasi ajung sa caut un alt el.hmmm....de fapt ...mint.astept sa fiu cautata de el. stiu stiu....sunt asa de neiubibila...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu