joi, 21 noiembrie 2013

high school

azi imi vine a scrie despre liceu....despre perioada aia*.toti avem o poveste despre cum a fost , ce s`a intamplat , pe cine am avut aproape , de cate ori am iubit , ce prietenii am legat si multe altele... ei bine.....a inceput brusc si s`a terminat la fel , dintr`odata.profa de romana ne anuntase inca din clasa a noua ca asa se va intampla , ca nu vom constientiza trecerea timpului....si asa a si fost.te vedeai pus in fata bacului , admiterii....treburi din ce in ce mai profunde , serioase... liceul n`a fost cea mai benefica perioada din viata mea.au avut loc multe schimbari ,au aparut alte noutati si tot asa...primul lucru pe care l`am observat in acea perioada a fost importanta apartenentei la un anumit grup ,fapt ce te ajuta sa te ,,promovezi,, , din promovare rezultand popularitatea iar din ea tot ceea ce isi poate dori un pusti de cinspe ani.sa fie cunoscut , stiut.in centrul atentiei.prin toate localurile in weekend.etc. ei bine....in cei patru ani n`am reusit o integrare totala in nicio astfel de ,,comunitate,, insa de`abia acum inteleg ca ...de fapt...nici nu mi`am dorit asta cu adevarat.eu eram cu ale mele , ca si acum.mi se pare insa interesant ca.. din pozitia mea reuseam sa aflu cam tot ce se invartea pentru ca da , toata lumea barfea pe toata lumea.si nici macar nu puneai intrebari.lor li se parea ca esti de incredere , si cam atat.de fapt...nu cunosteau definitia increderii si de aceea o aplicau in cazul meu.sper ca macar cativa dintre ei sa aiba asa ceva in ceea ce`i priveste pe cei cu care isi petrec mai toate sucurile de weekend.dar asta e alta poveste. o alta regula de luat in seama era ,,ce se intampla la petreceri , ramane la petreceri,,.lumea bea , fuma , diverse , bine mersi , a doua zi lasam in local trairile si o taiam spre casa , ametiti.structura respectiva e in ghilimele pentru ca nu , nu se intampla acest lucru.zile in sir se tot povestea despre ceea ce s`a petrecut , cine cu cine , de ce , prietena lui a aflat ? cutare a borat?in poala cui?vin ,vodka sau ...?si tot asa....si de aici derivau sute de povesti ,din care imi mai amintesc cateva , cele mai ...,,de suflet,,. in ceea ce ma priveste pe mine , in toata aceasta maree de oameni am gasit o tipa ok , cu care m`am inteles bine in toti cei patru ani.am devenit prietene bune , timpul decide daca vom mai si ramane.sunt mandra de legatura noastra , care s`a dezvoltat frumos si de care imi voi aminti , cu siguranta...toata viata!ea e Ana. in alta oridine de idei si unul din cele mai importante atuuri ale generatiei mele a fost situatia financiara.adica banii.toti se invarteau in jurul lor si la baza tuturor grupuletelor statea cel putin un membru care si`ar fi permis sa dea toata viata lui de baut celorlalti.de la shoturi de cativa lei pana la sampanii de milioane , in cluburi de la malu` marii.aceasta este doar o tipologie dintr`o vasta colectie...as mai da acum doar cateva exemple:fata fustrata de banii prietenei , fata cam saraca dar cu prieteni potriviti , baiatul bogat si neinteresant devenit faimos si cu lipici la fete , tipu popular cu care dadea super bine sa fii in check-in , fata nu stiu carei profesoare sau prof cu care toata lumea se dadea bine insa de fapt ...nimeni n`o suporta sau baiatu grasut si simpatic , fata de la tara etc.astea mi`au venit in minte acum.ceea ce insa mi`a placut si am apreciat a fost unitatea noastra , a colegilor.nu prea ne`am lasat calcati in picioare de nimeni si ne razvrateam frumos impreuna.mi`e dor de aparenta ,,toti pentru unu si unu pentru toti,,.intr`un fel , in acel timp , imi parea/era reala.... despre iubirile din liceu...nu prea am ce scrie...poate au fost , au trecut , s`au stins , au revenit sau inca se simt...mint.n`am iubit in acel moment.sau asa imi place sa cred.aveam alte tristeti.insa as spune ca am petrecut cam cel mai bine din toata viata mea.uneori...imi mai este dor de vreun majorat , bal , stroh, d`astea.dar poate vor mai veni.cine stie?am recitit ce`am scris acum si e cam ,,subtirel,, fata de tooot ceea ce a insemnat liceul pentru mine.in principiu m`am simtit cam ghinionista si tulburata de fel de fel de probleme.n`a fost vorba de ,,conflictul intre generatii ,, cu ai mei.ci despre conflictul dintre ai mei.m`a afectat , m`a durut.m`a influentat in diverse alegeri si va mai continua s`o faca pentru mult timp.m`au marcat expresii utilizate de ei in cine stie ce discutii , certuri ....pe care n`as putea sa le uit.poate inca nu e timpul , poate mai am nevoie de vreo experienta mai fericita , mai cu happy end.sau de un el potrivit.adica toate astea impreuna.recent am avut impresia ca l`am gasit , cautandu`ma el pe mine.era doar o impresie.mi`ar fi placut sa fie M. pentru mine...insa a fost pentru alta , intamplator. acum mi`e dor de liceu.pana si de pregatiri , de profi , de bancile murdare sau ......sa fiu de serviciu!:)))))si de M.mi`e dor de M. seara.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu