marți, 9 octombrie 2012

inceput.(part 2)

acum nimeni nu i`a nimic nimanui,desi cam asa ar parea.eu as putea fura din experienta ta iar tu , din tineretea mea.aici nu exista regulile ,,din afara,,.nici macar noua nu ne vine sa credem existenta conceptului ,,noi,,.si poate asta e partea cea mai distractiva , ca e vorba doar de mine si de tine.nimeni altcineva nu stie , deci nimic nu ne`ar putea afecta....nu ca ne`am lasa (afectati)...acum eu te las sa pasesti pe teritoriul meu iar eu ma strecor printre franturi ale vietii tale , lasate neterminate si ravasite ....pe aici , pe acolo.ma gandeam ca as putea fi eu cea care ,,as risca,, sa le adun , sa le asez cap la cap si sa ma bucur la final de reusita.dar stii ce?recunosc , imi e frica.nu stiu daca detin ceea ce iti trebuie tie pe termen lung si habar n`am daca tu chiar vei fi cam ce as vrea eu in doi sau trei ani.poate amandoi traim cu frica asta.dar nu vreau sa te corup pe tine in jocul meu stupid pentru ca nu , nu meriti.stiu , nu e de tine.ar insemna sa procedez la fel ca cea pe care ai lasat`o in urma doar pentru ca ...(sa completezi spatiul punctat in caz ca citesti).eu nu voi proceda la fel.desi toate zic asta , eu chiar imi asum.iti las portia ta de libertate , pe care o poti numi chiar si ,,libertinaj,, , ca sa intelegi mai bine ce vreau sa iti daruiesc.poate ma vei crede nebuna , cum prevad si existenta unor alte pareri de genul asta , dar cine stie , poate exact de asta ai nevoie dupa atata furtuna.o fi o derivata a ei , nu stiu...vom vedea.plecam la drum cu bagaje diferite.unul mai greu , altul aproape inexistent.ca ne vom fura , minti , insela ,dezamagi ...depinde de intepelciunea fiecaruia.la alte intrebari nu raspund , pentru ca nici nu au fost puse , de mine sau de tine. desi pare imposibil , noi totusi incercam sa plecam goi , optimisti si zambitori.poate frumusetea mea e trecatoare , cea pe care o tot insinuezi tu...dar sa stii ca eu ....eu te las si pe tine sa te bucuri de ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu