vineri, 20 septembrie 2013

don`t fight for nothing

ciudat ori nu , azi am o idee despre cum ar putea fi that feeling of love.mi`am recapitulat niste lectii , am facut niste rezumate , am adunat si am scazut ani , am inmultit cu fericirea , am impartit rezultatul la numarul de despartiri iar apoi ....apoi am aflat .si suna cam asa... iubirea am intalnit`o in doi barbati , in vremuri diferite , desi ar fi fost interesant sa implic aceleasi sentimente , in acelasi timp , pentru amandoi.iubirea n`a fost la fel in ambele cazuri.prima oara n`am premeditat`o insa a doua oara a fost un lucru cert , de la primul contact vizual.din iubire am facut cele mai tampite greseli si am luat cele mai proaste decizii.tot din iubire m`am aruncat in brate sigure , care m`au dezmierdat si vindecat de alte trairi.iubirii i`am oferit timp , rabdare , incredere ca..intr`un final ....sa dea cu mine de pamant.pentru ea m`am riscat , fara sa`mi pese de un eventual esec.asa te`am ales pe tine , cel cu care m`am iubit si ...inca m`as mai iubi.:)iubirii i`am creat un cadru special , am lasat`o sa se dezvolte , sa prinda aripi ...ca apoi sa i le scurtez cu propria mea mana...pe ea am lasat`o sa se simta speciala , sa ma domine , sa ma corupa in jocul ei iar apoi...sa ma scoata invinsa dupa prima partida...iubire am vazut in multi dar putini au zarit`o in mine.si totusi ...cand au reusit , au realizat ca n`au ce regreta.nu i`am zis pas niciodata , insa iubirea m`a sarit de multe ori...ea m`a determinat sa ma schimb iar intr`un moment cheie...sa redevin ce`am fost.cea mai intensa iubire a fost cand m`am sincronizat cu tine.cand am simtit la fel.cand ne`am dorit aceleasi lucruri.la sfarsit....am ales amandoi despartirea.iubirea s`a nascut din gesturi mici dar a murit in scandaluri mari.iubirea vine la putere cand dai ratiunii o pauza.tot ea stie sa se retraga cand nu mai are loc de orgolii , jigniri , plansete , infidelitati ori violenta.iubirea te face fericit insa fericirea nu`ti garanteaza iubirea.drept dovada...uneori ne dorim mai mult o pereche de pantofi decat o imbratisare.poate fi un exemplu , nu cel mai bun... iubirea n`am oferit`o oricui si mi`am retras`o cu greu , atunci cand n`a mai fost apreciata.ea nu intelege cand nu`i mai este locul undeva , asa ca ,,procesul de indepartare,, necesita timp , rabdare , relaxare si poate ceva noroc.iubirea m`a facut sa inteleg ca nu exista ,, venim din lumi diferite,, , ,,nu am fost pe aceiasi lungime de unda ,, , ,,avem caractere opuse,, , etc.astea`s scuze pentru a evita o eventuala iubire.iubirea e ea insasi o scuza de a te deconecta , de a te lasa liber , visator si implinit.iubirea m`a facut constienta de unul din motivele pentru care merita sa dam o tura prin viata asta si tot ea m`a lasat , intr`un final , sa ma descurc si singura.atunci cand mi`am construit fericirea in lipsa ei ...a reaparut si si`a ocupat locul cuvenit.eu am lasat`o.si as lasa`o si acum.dar de data asta vreau cu tine , A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu