luni, 4 martie 2013

transare.

citesc , recitesc acest blog si intru exact in starea care i`a fost prescrisa de la inceput.ceea ce ....inseamna ca ori eu sunt o extraordinara scriitoare , ori durerea , neputinta , fustrarea si toate sinonimele lor inca au loc in sufletul meu , ba chiar isi amplifica puterea pe zi ce trece. ziua de azi am inceput`o ...sa zicem bine , ca orice alta zi nenorocita din octombrie incoa`.insa...cum am devenit o impatimita a ,,senzatiilor tari ,, , a certurilor neanuntate , a discutiilor in contradictoriu transformate de la un cuvant la altul intr`un real si veritabil scandal , iata ca mi`am permis sa adopt acest stil si azi , ca in multe altele..de altfel , am facut exact acelasi lucru ca si pana acum.m`am aparat.am fost , sunt si voi fi in continuare atacata din diverse unghiuri , de diversi oameni , unii mai mult(ca in cazul de azi) , altii mai putin apropiati ,nefiind insa tinta principala , in schimb , de fiecare data ,,victima colaterala,,(citez) si imi permit sa mai adaug eu ,,perfecta,,.sunt cea pe care aparent nimeni nu o ia in calcul , nimeni nu o ,,implica,,(citez) dar care apare peste tot , fir`ar ea sa fie...cu existenta mea , de data asta nu pot sau nu vreau sa mai pun vreun adjectiv pe langa , stresez existenta altora.amuzant este totusi faptul ca pana mai acum sau chiar azi , se incerca ,, o protejare,, la adresa mea , evident una nefondata si ireala , insa macar se masca .se pare ca de azi , s`a renuntat si la asta.se arunca cu noroi peste tot , indiferent de parte cui ai fost pana acum , in caz ca ai ales vreo tabara sau pe cine ai iubit si ai respectat pana acum , in caz ca ai fost sincer.e o alegere inteleapta , ca lucrurile sunt in asa fel facute incat cei cu noroiul in mana vor evita stadiul de ,,victima colaterala,, , insa cei cu noroiul pe haine , il vor imbratisa , ca de fiecare data. vezi tu...viata asta si cu subtilitatile ei creaza adevarate complexitati umane.te pun in garda pentru orice.incepi s`o vezi si pe baba de la parter cu alti ochi , mai suspecti , mai cu subinteles . unora li se poate parea ca esti paranoia cand o suspectezi pe elodia ca fiind in viata , insa ei nu stiu cate si mai cate ai descoperit sau ti`a dovedit tie lumea asta pana acum , desi la capitolul varsta ma consider inca...verde! incerc sa`mi pastrez nepatat ceea ce a mai ramas , in caz ca a mai ramas ceva din ....din ceva pur al meu , care crede in mine si ma sustine incontestabil , dar asezand acum aceste caracteristici realizez ca nu , nu le mai vad pe la nimeni din jurul meu.asa ca , dragi prieteni , tot in picioare (zic) sa ne regasim , pentru ca :Dumnezeu nu ii da omului mai mult decat poate duce iarceea ce nu te doboara , clar te face mai puternica. ....numai bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu