duminică, 9 septembrie 2012

lucruri de ,,oameni mari"

am inceput sa implic un ,,eu,,.un eu ,,al meu,,.de fapt , unul din ele.unul care sangereaza si stropeste cu venin nemilos , ce`ti stropesti fata , de uimire si spaima.sunt cuvinte care nu.ti spun nimic . stiu . nici mie.le citesc si mi se par aiurea de transmis , atata timp cat nu precizeaza adevarul ce le sta in spate.sau dupa cel mai apropiat colt care plange si le retine in acelasi timp , constientizand ca ar atrage o eventuala compasiune , ,,nelalocul ei,,.lumea nu vorbeste de mila pe fata.vorbeste de parere de rau , de necazul altuia ori de nenorocul lui , insa ii este teama sa.i spuna direct ,,imi este mila de tine,,.este o expresie sensibila.adesea mi se pare coplesitoare.ti se incalceste inima in tine dupa confesiunea ce nu se mai putea stapani doar in gandurile tale doar din cauza faptului ca ar putea urma o astfel de reactie , ce te.ar face sa regreti.sa.ti invinovatesti increderea si sa.ti impui limitele.sa zidesti pereti inalti de orgolii si duritate ,temeri si fustrari.exteriorizarea este o cale , dar pentru multi nu reprezinta solutia.descarcarea propie si ,,incarcarea,, persoanei carei te confesezi ar putea avea efect de bumerang....mai devreme ori mai tarziu.exista subiecte fine , poate chiar de.a dreptul pretentioase , care nu merita atinse atata timp cat exista posibilitate de fi dezbatute la un nivel inferior profunzimii lor.prefer sa nu le dezbat.este o alegere personala si ,,luata cu simt de raspundere,,.imi place insa sa le povestesc....detasat...ce.i drept!ador sa le ,,arunc,, nepasatoare intr.o discutie relaxata,sa par eu cea neafectata , neimplicata si totodata dura.ma sfasie pe interior puterea lor , insa imi dau oportunitatea de a le mai diminua presiunea.si crezi ca e bine.si iti impui sa te simti mai bine dupa.si crezi cu toata convingerea ta ca e altfel daca a marturisit o parte din greutatea lor cuiva.ajungi sa te multumesti cu minciuna si sa le lasi inchise , prinse cu lacat poate chiar si ani...pentru ca dupa cum crezi tu ...ele au fost suficient de ,,afisate,, si nu mai dor.nu le mai cauti , nu le mai vorbesti.stii ca sunt acolo iar in timp ele ti se par neimportante.ai putea paria pe inocenta lor si razand , incepi sa le amintesti ...vorbind cu persoane nepotrivite.scoti un cuvant , il incerci pe al doilea , te chinui cu al treilea , observi ca te doare dar totusi insisti cu urmatorul , te sfasie si la al cincile te opresti.iti inghiti nodul din gand , te prefaci calma si doresti sa continui.doar esti dura , nu?.deschizi gura si nu auzi nimic.vocea ta a trecut in cealalta tabara.incepi sa gesticulezi si sa.ti afisezi un zambet fals ca sa.ti continui ideea.totusi cuvintele nu curg si esti obligata sa te resemnezi , cu capul in jus ori punandu.ti la vedere ochii tristi.inca te doare si totusi te minti. dar hai ...te rog!mai incearca o data .scoate o silaba pe gura care sa te salveze.dar sa stii ca nu te va scoate din impas.e prea tarziu .acele persoane deja au asistat la ,,schimonosirea ,, trupului tau si si.au confirmat.banuieli propii , curiozitati si viitoare barfe....numai bune pentru cafeaua de a doua zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu